17.11.2015

[Fi] ESIKUVAT

[Fi]
Morjesta!

Tänään ajattelin esitellä mun omat esikuvat. Henkilöt, joiden ansiosta olen tässä tilanteessa. Henkilöt, joiden takia aloitin tämän. Henkilöt, jotka motivoivat minua parempaan.

Esikuviahan on kaikilla. Oli kyse mistä tahansa urheilusta, kaikki voivat löytää itselleen esikuvan. Esikuva kn henkilö kehen hakuaa samaistua ja kenenlaiseksi haluaa tulla. Itselläni on kolme selvästi nimettävää esikuvaa. Esittelen heidät nyt ja kerron miten he ovat vaikuttaneet minuun.

Simeon Panda
Uskon, että monet kehonrakennuksesta haaveilevat tietävät hänen nimensä. Massiivisen kokoinen kehonrakentaja, kenen kuvia on mukava katsella instagramissa. Simeon Pandan instagramissa on myös videoita, joista olen saanut inspiraatiota uusiin liikkeisiin ja motivaatiota. Hän on kuitenkin etäisin esikuva minulle, mutta laskettakoon hänetkin esikuvaksi. Instagramissa @simeonpanda

Mika Nyyssölä
Nyyssis. Mika Nyyssölää olen seurannut oman harrastuksen alkuajoista lähtien. Hänen bloginsa ja videonsa ovat tuoneet monia uusia liikkeitä ja ennen kaikkea motivaatio treenaamiseen. On hienoa nähdä kun suomalainen pärjää kehonrakennuksessa näin hyvin ihan maailman mittakaavassa. Mika Nyyssölän blogi on tällä hetkellä yli puolien käyttämien liikkeitteni kotipaikka. @nyyssis

Hannu Ruoho
Syy miksi treenaan. Syy miksi haluan kehonrakentajaksi. Henkilö ketä on motivoinut
minua eniten. Ruoho on entinen opettajani. Hän toimi liikunnanopettajanani yläastella kahden vuoden ajan. Näinä aikoina aloittelin treenaamista. Ruoho kannusti minua aina jos oli tarve ja auttoi jos näki että tein jotain väärin salilla. Hänen ansiota on myös 10 kilon penkkimaksimin nousu kuukauden aikana. On harmi, että hän ei enää opeta minua. Kyseiset kaksi vuotta olivat opettavia aikoja. Nykyisinkin hänen instagramkuvansa saavat hullun treeni-innon päälle. Luulen, että ilman Ruohoa en nyt blogaisi ja treenaisi salilla. On ollut mahtavaa tutustua tällaiseen henkilöön ja motivaattoriin. Olisi mahtavaa päästä joskus tulevaisuudessa yhdessä salille. @hannuruoho

En tiedä, mitä pidätte tällaisesta tekstistä, mutta koin itselleni tärkeäksi kirjoittaa tämän tähän väliin. Kommentoikaa omia esikuvianne kommentteihin tuonne alas.

-SJT

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti